Aankomst - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: viajerosdelmundo

Blijf op de hoogte en volg Regillio & Irma

29 Mei 2010 | Nederland, Bergen op Zoom

Hallo Allemaal,

We hebben een Super vlucht gehad, het vliegtuig zat niet vol, dus we hadden alle ruimte en aandacht van de stewardessen.

Om 13:20 uur Surinaamse tijd zijn we geland op Zanderij. Het begon op dat moment te regenen. Het is nu grootte regentijd in Suriname en tussen de buien door is het Sauna!

Ulrich heeft ons van Zanderij opgehaald en we hebben kort hierna mijn moeder uitgezwaaid die met SLM naar Holland terugvloog.

We zijn ongeveer een uur onderweg geweest naar Paramaribo, het was schitterend. Onderweg zagen we veel mensen groente en fruit verkopen. We hebben nog een sightseeing gedaan met de auto door Paramaribo.

Na veel socializen heeft een taxi ons naar Warung "Miriosso" op Blauwgrond gebracht.Het was er heerlijk maar veel teveel!
Reggie dacht heerlijk ik neem een kleine Saoto lekker, maar ik lust eigenlijk ook wel een lekkere Telo met Terie maar ik heb ook zin in bakabana zoooo die heeft het geweten... Ik vroeg mevrouw kunt u aub de bakabana inpakken? Reggie je moet echt nog wel 3 wk hier blijven dus komt goed....

2e dag:

Wij zijn vandaag gezellig aan de wandel gegaan, naar de markt waar het vreselijk stinkt maar wel gezellig, we hebben ook de fruitmarkt bezocht waar we genoeg fruit hebben gekocht. Ook hebben wij veel info gehaald bij de plaatselijk VVV we willen een hoop excursies doen, Calibi,Nikeri,Berg en Dal, pfff wat gaat het allemaal worden???
Familie bezoeken.... Op dit moment zijn op bezoek bij Neef Fernanado, die werkt bij het commissariaat waar we van zijn internet gebruik mogen maken, relaxt dus.... en veel socialaze. We gaan proberen morgen de 1e foto`s te uploaden dus hou onze website in de gaten.

Brassa Reggie & Irma

• 31 Mei 2010 - 12:01

Ad:

Hoi Irma,
    Ik lees dat jij je daar voorlopig niet verveelt. Geniet ervan en ik zie wel op deze site wat je allemaal nog meer gaat meemaken daar.
    Groetjes