7e dag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu

7e dag

Door: viajerosdelmundo

Blijf op de hoogte en volg Regillio & Irma

03 Juni 2010 | Nederland, Bergen op Zoom

Beste allemaal,

Onze 1e week zit er bijna op in dit fantastich land, wij hebben het geweldig naar ons zin. Na wat vervelende dingen oa Irma die een allergie had opgelopen, moest zij zich naar de dokter begeven voor een spuitje.

We bewegen super veel met onze fietsen, het is elke keer weer een uitdaging om ons in het verkeer te bewegen! Wij zijn lid geworden van een prive gym van Suriname we kunnen ons helemaal laten gaan, met al dat lekker eten hier!

Tijdens het sporten zijn we een Ajax voetballer Evander Sno tegen gekomen, waar we de volgende dag gezellig mee aan het chillen waren in het vat.

Volgende week gaan we 2 dgn naar Berg & Dal, hierna meteen 2 dgn naar Galibi de jungle in schilpadden bekijken in de nachtelijke uren! Daarna gaan we met de boot over richting Commowijne naar Marienburg, Frederiksoord en Nieuw Amsterdam. Het regent nog steeds heel erg veel maar de vochtigheid is hoog en voelt het aan als 30 gr. De zon komt regelmatig te voorschijn. We zijn eigenlijk best blij met de regen want het is dan beter uit te houden!

Het leven is echt heel erg goedkoop Wij dineren hier met z`n 2en voor 20 SRD dit is 5 euro. Met het warme weer drinken we heel veel sappen die zijn heerlijk.

Vanavond gaan wij dansen in Havanna lounge!

Bossie Reggie & Irma

• 04 Juni 2010 - 06:40

Nicole:

nou als jullie het niet erg vinden, stap ik
    NU IN HET VLIEGTUIG

HAHAH

nog veel plezier he
    xnicole

• 06 Juni 2010 - 08:17

Tiny:

hi lieve reizigers

Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Het is inderdaad een heerlijk land. Jeetje Irma niet leuk om een allergie op te lopen. Hopelijk ben je er weer beter aan toe. Een van die dagen bellen we jullie. Heel veel plezier nog. Galibi is fantastisch dus geniet ervan.

Kus Tiny en Pa

• 08 Juni 2010 - 21:03

Regillio & Irma :

Beste Tiny en Pa,

Wij vergeten elke keer te zeggen dat wij mooie foto`s hebben gemaakt van jullie mooi huis! Zoals jullie kunt lezen gaat het ons goed af. Voor jullie ook een hele fijne trip naar Valencia geniet ervan en we spreken elkaar gauw!

Brassa Irma & Reggie