17e dag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu 17e dag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu

17e dag

Door: viajerosdelmundo

Blijf op de hoogte en volg Regillio & Irma

14 Juni 2010 | Nederland, Bergen op Zoom

Hier volgt een aanvulling op onze vorige reisverslagen, we zijn namelijk nog lang niet uit verteld!

We hebben een leuke groep van 10 personen ontmoet waar we twee dagen mee zijn opgetrokken in Galibi. Hier zat onder andere "Ar" Arnold bij die adviseur is bij Fernades. Die kerel is prettig gestoord, zijn vrouw kwam de bus binnen met haar Versace tas. Hij was een feestelijk maal voor de muggen en hij was goed in het openkrabben van zijn muggenbeten. Ook voor de vliegen was hij niet te versmaden omdat hij alle muggenbeten tot bloedens toe openkrabde en zij hierdoor in zijn wonden gingen zitten.

Bernd & Peggy zaten ook in onze groep, Bernd blijkt een Essent collega te zijn (hoe gek kun je het bedenken) Bernd was bang voor alle ongedierte en vooral voor de speciale zandvlooien. Deze vlooi legt eieren onder je nagels en dit is geen plezier!
En dan niet te spreken over de Broko Stong, deze zwarte vlieg kan heel erg bijten als hij op je springt.

Op onze terugreis naar Paramaribo hebben we een bezoek gebracht aan Frans Guyana. We zijn hier op de markt geweest en ook hier waren veel Surinamers. We zijn langs de gevangenis gelopen (voor de kenners) waar Pappilon opgesloten zat.

Tenslotte hebben we vanmorgen ons beklag gedaan bij de Touroperator "Orange" m.b.t. de trip naar Galibi die zwaar terleurstellend was. We zijn in afwachting hoe zij ons tegemoet komen.

Zondag zijn we met oom Edmund en tante Ann naar Domburg geweest. Dit is een plaats langs de Suriname rivier waar in het weekend vele gezinnen naar toegaan om te relaxen, wandelen en genieten van het eten van de vele Warungs die daar zijn. Wij kunnen jullie zeggen het was Sweetie!

Hierna hebben wij, Yvonne de dochter van tante Ann bezocht. Zij is ook woonachtig in een leuke wijk van Paramaribo. Nadat we thuis waren gekomen hewbben we de fiets gepakt en zijn toen naar Audrey gefiets zodat Irma haar kleren kon aanpassen en we lekker weer konden bijkletsen.

We zijn helaas weer bijna aan het einde van onze zeer leuke vakantie gekomen. We zijn nog als gekken aan het shoppen. Er staat niet veel meer op ons programma, het land is veel te groot om alles in drie weken te zien, Dus.............!

We gaan morgen een bezoek brengen aan tante Norine die jarig is en woensdag gaan we naar Overbridge, nog meer relaxen en zwemmen. Nog drie dagen kunnen we gebruik maken van onze privé sportclub. Donderdag gaan we nog wat bezoekjes afleggen en uiteraard pakken.

Donderdag krijgen jullie van ons nog een kleine update. We hebben helaas nog geen foto's kunnen oploaden daar we steeds een trage verbinding hebben. Maar we beloven jullie dat zodra we in Nederland zijn we jullie een link toesturen waarop je alle foto's kunt bekijken.

Bossie Irma & Regillio