De Reis - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu De Reis - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu

De Reis

Door: viajerosdelmundo

Blijf op de hoogte en volg Regillio & Irma

28 Mei 2010 | Nederland, Bergen op Zoom

Eindelijk is het zover, vrijdag 28 mei 2010. Onze trip naar Suriname kan beginnen.

Gisteravond zijn we in Hoofddorp bij mijn vader aangekomen. Heerlijk geslapen....! Tinie brengt ons vanmorgen met de auto naar Schiphol. Thnx...!

We zijn nu lekker aan het ontbijten en om 6:45 uur gaan we richting vliegveld. Om 7:15 uur moeten we op Schiphol aanwezig zijn en om 8:45 uur is het de bedoeling dat we vliegen...als het maar geen Surinaamse tijd wordt.

Ulrich (neef) wacht ons op Zanderij op en dan reizen we af naar Paramaribo.

Ik kap er voor nu mee...we gaan pleituh.

• 29 Mei 2010 - 05:51

Tiny:

Hoi lieve reizigers Goedee reis ngehad? En Irma viel het mee? Heel heel veel plezier in Suriname

• 29 Mei 2010 - 18:28

Irma:

Hoi lieve Tiny en Pa het is geweldig hier, we hebben een super rustige vlucht gehad, ik heb zelf kunnen slapen op 3 stoelen luxe dus. Lekker eten, veel praten met de Surinamers hier super gezellig! We zetten gauw onze eerste foto`s op de site houden jullie hem in de gaten.

Brassa Irma & Reggie