4e dag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu 4e dag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Regillio & Irma - WaarBenJij.nu

4e dag

Door: viajerosdelmundo

Blijf op de hoogte en volg Regillio & Irma

31 Mei 2010 | Nederland, Bergen op Zoom

Hoi Allemaal,

Wij zijn inmiddels al flink geaclimaticeerd hier, het regent elke dag flink, in de ochtend uren zo tot in de middag is het heel erg warm!

We hebben al aardig wat km afgefietst hier, rondje Paramaribo en we hebben veel informatie verzameld m.b.t tripjes, het wordt zeker Berg & Dal, Galibi, Brownsberg, fietsten naar nieuw Amsterdam (Commowijne), Marienburg de rest zien we nog wel, er wachten namelijk ook nog familie leden op ons.

We hebben vanmorgen een lekkere workout gedaan in de fitness van Hotel Torrarica. Daarna hebben we ons lekker verwend met een Sauna & Jacuzzi.

We hebben wat problemen met het uploaden van foto`s dus moeten jullie helaas hier op wachten.

Vanmiddag gaan we gezellig naar de Maritrette Mall shoppen, nu eerst ff lekker een hapje eten. Vanavond wordt het de Creoolse koekroe.

We houden jullie weer op de hoogte van ons verblijf hier.

Brassa Irma & Reggie